Skoliosträff i Göteborg 24/11

Ja nu var det åter igen dags för mig och Janna att annordna en liten träff här i göteborg. Alla från hela Sverige med skolios är mer än välkomna! Anledningen till att vi har i Göteborg är eftersom både jag och janna bor i/utanför Göteborg. Det var även en ganska stor efterfrågan på det i somras när jag och Hazal hade en träff i Stockholm, att många hade närmre till Göteborg så, nu var det fixat! :D
 
Hoppas att så många som möjligt kan komma, och som vi sagt tidigare. Ge gärna förslag på aktiviteter som skulle passa även om det skulle vara en regnig dag! :)
 
Slänger in en vacker bild på mig och Janna från min praktik/hennes operation
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul! :D Hoppas det är många som kommer! <3

Svar: Ja verkligen, det hoppas jag med :D
Skoliosbloggen

2012-10-30 23:07:47
URL: http://adaras.se
Carola

Hoppas många kommer och att ni får roligt!

Svar: Tack det hoppas jag med! :)
Skoliosbloggen

2012-10-31 10:21:20
URL: http://barbamamas.blogg.se
Cornelia

Jag skulle gärna komma, få se lite närmare om jag kan :)

Svar: Ja det skulle vara jättekul om du ville komma! :) Kram!
Skoliosbloggen

2012-10-31 15:46:07
janna

HAHAH JULIA DEN BILDEN HAHA SLUTA NU HAR INGEN BH HAHAHHAHAHA <3

Svar: Sluta den är så fin såå :D Och ingen bh är det bästa som finns, heelt naturligt Janna, lovar HAHA ;D <3
Skoliosbloggen

2012-11-01 15:01:34
URL: http://absolutjanna.blogg.se
beccis

Hej jag undrar om det fortfarande går att anmäla sig till träffen i Göteborg.
Jag skulle jättegärna komma, går det bra..? jag kommer ihop med en av mina assistenter isåfall. Kram på er!:love:
Tack på förhand!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback