En tid den 25

Fick ett samtal till sist från Sahlgrenska. Sjuksköterskan Sara som jag pratade med i fredags hade pratat med Klas. Klas tyckte dock att Rune skulle behöva kolla på det eftersom det är han som opererat, så han överlåter mig nu till Rune. Lite tråkigt, men jaja. Rune var dock ledig i en och en halv vecka framåt så jag kunde få en tid först den 25 oktober. Det känns väldigt jobbigt men jag får försöka härda ut. Det känns väldigt skönt iallafall att ha fått en tid, så nu har jag något att se fram emot iallafall istället för att  sväva i ovisshet. När jag kommer dit den 25 har det ju faktiskt också gått en månad sedan jag var där sist, precis som Klas sa att jag skulle vänta. 
 
Det känns iallafall väldigt skönt att dom är så snälla. Sara är väldigt gullig och förstår mig verkligen och försöker fixa allt så bra som möjligt! 
 
 
PS. avslöjar vinnaren poå tävlingen imorn. Har fullt upp nu! 

KOMMENTARER

Kommentarer
mikaela

Vad bra att du fått en tid! Tror du att de kommer att göra en magnetröntgen eller DT där man kan se lite mer än en vanlig röntgen? Du som är i branchen, är det mycket mer strålning med en sådan? Kram!

Svar: Jag hoppas verkligen på att de kommer att göra en DT/CT eller en MR, för jag känner att man egentligen inte kan se så mycket på en vanlig slätröntgen. Så ja, jag får hålla tummarna att jag får en sån, för det måste vara något som man kan se, annars hade jag inte haft så ont, eller jag vet inte :/ Ja, en DT och en MR är det mycket mer strålning av, däremot kan man välja en DT med lågdosstrålning, vet inte riktigt hur det funkar :)

Kram på dig!
Skoliosbloggen

2012-10-17 18:32:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback