11 oktober

Mamma ringde till ortopedi direkt idag och fick prata med någon där. En sköterska skulle ringa upp idag eller imorn för att prata mer, men dom ringde aldrig idag så jag hoppas det blir imorn då! 

Dum som hon är så ger hon inte mitt nummer. Det hade känts bättre om dom ringde upp mig och pratade med mig precis som dom gjorde förra gången, istället för att prata med mamma som faktiskt inte har så stor koll. Jaja. Känns skönt att det är något på G iallafall!
 
I helgen ska jag jobba ett 13 timmars pass på lördag och 9 timmar på söndag. Hoppas för mitt liv att ryggen är på min sida! 

KOMMENTARER

Kommentarer
Sabina

Ja, jag tycker det oxå. Jag känner inte så många som har skolios och tycker det var roligt att ni hade en blogg om just detta! Så vi har nått gemensamt iaf.

2012-10-12 08:48:13
URL: http://smebacksflikka.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback