Sjuk

Har frusit som bara den hela dagen och kände redan imorse att feber var påväg som ett brev på posten. Nu ligger jag här nerbäddad i min säng och hoppas på att bli frisk så fort som möjligt. Utöver feberfrossan jag haft hela dagen har jag också haft en fruktansvärd ischias smärta. Jag blir galen. 
 
Jag känner bra att det var tur att jag blev sjuk nu och inte senare i veckan, för då hade jag ju inte kunnat fixa med skoliosträffen haha! Nu planerar jag att bli frisk tills på torsdag så att jag kan jobba.
Det var ju också tur att jag inte blev sjuk om två veckor när jag ska opereras. Jag är nästan aldrig sjuk, och då menar jag aldrig. Har kanske feber max 1 gång per år. Puh ;)
 
BTW, höll på att glömma. Pratade med en kvinna på ortopedi direkt idag. Jag förklarade min situation att jag behövde lite information inför min operation med tanke på att jag måste kunna planera med skolan samt att jag vill veta lite vad som gäller angående indien, vad jag får göra och inte göra. Ortopedi direkt är lite som en växel så dom tar bara upp ärenden och sorterar dem till den som man egentligen ska prata med. Hon tyckte att det lät som ett ärende för min läkare, så hon la mig i en hög på högt prioriterade och sa att han skulle ringa upp mig. Hon visste inte säkert om han hade tid att ringa idag, men det var hög prioritet som sagt eftersom "tiden tickar ju på" som hon så fint sa. Och det stämmer ju, jag måste börja planera med skolan och inför indien, det är ju trots att bara drygt två veckor kvar tills det är dags för operation. Nu går jag alltså med mobilen i högsta hugg för att vara redo om Rune ringer, (Antar att det är han). Dock fick jag inget samtal idag så hoppas att det blir imorn! 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

krya på dig Julia! :)<3

kramar <3

Svar: Tack linda! :) Kram <3
Skoliosbloggen

2012-11-19 19:32:47
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
beccis

Ja jag ska försöka med det iallafall. Vore superkul att träffa fler som har scolios.

Svar: Ja det skulle ju vara jätteroligt! :)
Skoliosbloggen

2012-11-19 19:36:25
♫♪ sandra T

krya på dig <3

Svar: Tack snälla <3
Skoliosbloggen

2012-11-19 20:09:28
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Zandra. - vägen mot USA!

sv: men gud vad roligt!! :D
Hur länge ska du va där? :)

Okej men det är ju perfekt! Då kommer du ju få ihop massa barntimmar tills dess :)

Ja, jag hoppas det! Tack! :D Inte så nervös faktiskt, vill bara få den klar så jag kan försöka få någon familj sen ;)

2012-11-19 20:29:49
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se
Johannaday

Jag har också skolioos :( doc inte så allvarligt, kika gärna in på min blogg också och lämna ett litet spår :)

2012-11-19 21:20:36
URL: http://www.johannaday.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback