Nationella prov och utgång

Idag har jag haft nationella i Engelska B. Det var skrivdelen och den höll på i hundra minuter. Jag var lite nervös för hur jag skulle klara av att sitta på en stol och skriva så länge med tanke på att jag blir väldigt trött i ryggen snabbt när jag sitter på hårda stolar. Dock gick det ganska bra men jag fick ta en tablett för att orka med. När jag var klar var det egentligen 20 minuter kvar tills jag fick gå ut men eftersom jag hade så ont i ryggen fick jag lov att gå iallafall haha!
.
Nu ska jag sova en stund och ikväll blir det utgång! Har bara hunnit vara ute på krogen en gång sedan jag fyllde 18 och det var på ett mindre ställe så idag blir det the real deal! Jag hoppas att ryggen ska hålla hela kvällen och att ingen full jävel dansar in i mig. Haha nä skämt åsido, Jag ska ta det väldigt lugnt och känner jag att det inte funkar tar jag första bästa buss hem.
.
För övrigt kan jag ibland glömma bort att jag opererats. Jag känner självklart av ryggen varje steg jag tar men det har jag liksom blivit van med och eftersom jag inte har ont lyckas jag förtränga det lite. Jag åker spårvagn och buss som om ingenting hänt och jag gör allt som alla andra gör. Det är först när folk påminner mig om det som jag tänker på det.
Tex igår när vi skulle äta pizza med klassen sa en kompis, men får du äta pizza är inte du typ förstoppad? Haha söt. Sen när jag åkte spårvagn ringde min kompis och frågade vart jag var. På spårvagnen svarade jag då glatt. Min kompis sa bara men va får du åka det? Det tog verkligen ett bra tag innan jag kopplade vad hon menade. Jag lever livet som vanligt kan man nästan säga nu!

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

vad härligt att det gick bra på provet! jag gjorde också nationella skrivdelen i engelska fast för eng 5 igår :)



läste i inlägget ovan om det där med din gympalärare, så där var min lärare i högstadiet... snacka om jobbigt att dom inte förstår! :) <3



men du får ha en underbar kväll nu! <3



massor med styrkekramar till dig! <3 :)

2012-05-04 15:59:10
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
♫♪ Sandra T

hoppas du hade kul på krogen :)

2012-05-05 02:44:12
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback