Till Alicia

Alicia om Berätta vem du är!:
Jag är snart 15 år, bor i Stockholm och har skolios och därför nattkorsett. Det har jag haft sen slutet av sommaren 2011. Det här är första gången jag skriver ut att jag har skolios, för tycker det är jobbigt att prata om. Gör inte ni det? 
Jag följer inte eran blogg så bra, men kollar in lite så och då och det har jag gjort i kanske 3-4 månader nu. Hittade den på google.
Hoppas det går bra med din operation Julia! Jag undrar också hur det blir efter man har opererat, kan man fortsätta träna och så. Tror inte jag kommer behöva operera men undrar ändå... för man vet ju aldrig hur det blir i framtiden.

Svar:
Vad modigt av dig att prata om det! Till en början kan det vara jobbigt, det är mycket känslor osv men med tiden blir det bättre! Man ska ju också veta att Skolios ALDRIG är något att skämmas över!:)
Efter operationen får man succesivt börja träna igen och när man är färdigläkt kan man leva ungefär som innan! Jag hoppas att du slipper operation,
Kram!



KOMMENTARER

Kommentarer
patricia

Bra blogg!:)

2012-03-08 12:07:52
URL: http://patriciass.bloggplatsen.se
fanny

jag vte att det här int har ngt med scolios att göra men kan inte ni uppmärksamma kony 2012 , snälla!

2012-03-08 19:15:28
frida

angående inlägget om andras ryggar: jag gör också så hahaha :D

sv: precis som du!<3

2012-03-08 20:10:42
URL: http://fridafridolins.blogg.se/
anna

sv: tack själva <3 kram :)

2012-03-08 21:19:24
URL: http://annatrygg.blogspot.com/
anonym...

hej, jag har precis fått reda på att jag har skolios och ska ha få korsett så snart som möjligt. jag är jätteledsen och gråter hela tiden och är jätteorolig. hur känns de att ha korsetten? gör de ont? hur ofta måste man ha den, får man ta av sig om jag ska bada i sommar? kan ni lägga upp bilder på en korsett för skolios? jättetacksam för svar, mår verkligen jättedåligt över det här...ta gärna upp svaret i ett inlägg så jag ser ni när svarat... kram

2012-03-15 22:47:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback