Iväg till körskolan

Nu ska jag snart iväg till körskolan och diskutera hur jag ska göra med mitt körkort. Jag pratade med min körlärare imorse och han föreslog först att jag skulle avboka min operationstid. Tror inte att han förstår hur länge man behöver vänta på en sån här operation :)
Därefter föreslog han att jag byter uppkörningstid med min syster som är en vecka tidigare. Dock har hon kommit längre än mig och jag kommer ALDRIG att bli klar till uppkörning på 1 och en halv vecka!
.
Så, nu ska jag iväg och prata med tjejen som jobbar i receptionen där. Jag själv vill vänta tills maj så att jag slipper stressa, men vi får se vad hon säger.
.
.
Ska också åka iväg till min praktik lite tidigare så att jag hinner prata med mina lärare i skolan innan. När jag kommer tillbaka till skolan efter praktiken om två veckor är det bara en vecka kvar tills operationen och det behövs lite planering med skolan innan det känner jag.

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

you go girl!

2012-03-14 11:50:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Emma Damm Drawings

SV: Tack så mycket söta du. Hoppas att allt löser sig för dig med operation och körkort :-) Kram

2012-03-14 18:56:51
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

2012-03-15 01:01:44
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback