En fråga från Sanna

har en fråga till Julia : är du nervös inför att du ska operera??
undrar för jag kanske ska göra det (har 44 grader) hur många grader har du ?? tacksam för svar :)<3

Svar: Hej Sanna!

Tack för dina fina ord i den tidigare kommentaren:)
Som svar på din fråga, ja lite nervös är jag allt men än så länge tycker jag bara att det ska bli kul:) Om du funderar på att opereras tycker jag att du ska göra det!:) (okej, jag vet inte själv hur det känns än, men jag tror inte att du kommer att ångra dig!) När du blir äldre finns det ju även chans för att du får mer ont i ryggen, samt att eftersom din krök ändå är ganska stor så finns det risk för att den fortsätter att öka lite år för år:) okej nu kom jag in på något helt annat men jag ville bara säga det ;D.
Jag har 46 grader vad jag vet just nu om det inte ökat mer sedan mitt senaste läkarbesök.

Tack så mycket för din fråga, kram!<3



KOMMENTARER

Kommentarer
CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Sv: Tack söta ni :) Har ni tips på någon fin sida som handlar om bakning får du gärna tipsa ♥

2012-03-01 22:45:02
URL: http://caroflina.se
Mimmi

sådärja, nu är shoppingen uppe :)

2012-03-02 11:12:01
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
sanna

Tack för svaret det känns bra att ni liksom hjälper oss "andra" med skolios :D

2012-03-03 21:14:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback