Alla är välkomna att mejla mig!

Jag ville bara säga en sak som jag vill att alla ska veta om. Om ni någonsin känner att det är något ni undrar över eller bara vill lätta ert hjärta och prata om er skolios, är ni såå välkomna att mejal mig!
Inga frågor/tankar är dumma. Jag vet att det är många som läser bloggen men som inte vågar skriva till mig pga "skolios är pinsamt och privat" grejen. Men så är det inte, jag tycker bara att det är kul om ni hör av er så det är inget att skämmas över!:)
.
Så, mejla så fort ni känner för det! [email protected]





KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback