Återbesök!

Idag ringde mamma till Sahlgrenska för att höra varför jag inte fått någon återbesökstid. Återbesök ska ske efter 2-3 månader och det har nu gått 2½.
Iallafall:
.
Den 23 Augusti är det dags för återbesök. Då har det gått 4, nästan 5 månader sedan operationen. Mycket konstigt upplägg dom har ibland må jag säga. Det hade inte vart några problem om det inte är för att jag har ont i ryggen. Jag blir så trött...
.
Menmen, bättre än ingenting. Jag hoppas att ryggen blir bättre och att jag kan ha det bra i sommar utan värk. Det roligaste är att det är under en praktikdag så det är bara att gå ner till mottagningen från Avd 16 haha. 
.
Till er som opererats. Hur länge behövde ni vänta på återbesök? :)

KOMMENTARER

Kommentarer
Jouline♡

Illa det där med värken i din rygg :( hoppas innerligt att du slipper den nu när sommaren kommer och man vill hitta på en massa roliga saker. En stor varm kram till din rygg :love:

Jag har haft en helt underbar semester med min fina mamma på Rhodos! Det var segt att lämna den goa värmen mot det tråkiga och kalla vädret här i Sverige. Men jag åker förmodligen tillbaka redan om 7 veckor :) Kram på dig!

2012-06-20 22:47:26
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Jouline♡

Ja det var verkligen underbart på Rhodos :) Jag ska åka dit med en vän är det tänkt men vi får väl se om det finns någon resa just då vi vill åka :)Kramar :love:

2012-06-20 23:35:07
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
sofie

jag var på röntgen 6 veckor och 6 månader efter operationen men bara på återbesök hos läkaren efter 6 månader, så var det efter mina båda operationer :)

2012-06-21 12:01:06
URL: http://enmedskolios.blogg.se
Katie

Hoppas du har en okej dag :love: Jag tror anledning till lpng väntan på återbesök beror på sommar o semestrar. Det är samma problem på 'mitt' sjukhus.
Tänker på dig!
Puss!

Svar: Ja så är det nog ja! :) Bara så typiskt att just jag ska hamna i kläm ;) Hoppas allt är bra med dig <3
Skoliosbloggen

2012-06-21 14:01:07
URL: http://katierebekah.blogg.se
Anna

Jag är inbokad för återbesök i september, då har det gått 6 månader sedan min op. Jag var dock på röntgen i måndags, första sedan op, på remiss av min läkare, men det var inget återbesök direkt.

Hoppas det går bra för dig!

2012-06-21 16:10:55
URL: http://28032012.tumblr.com/
Tina

Dottern som blev opererad 3april ska på röntgen och läkarkoll nästa vecka - 27.6. Hennes läkare ville absolut att hon sku komma före semestrarna. Låter nog lite väl länge att fara först efter tre månader :/

Svar: Åh men det är ju jättebra! Jag tycker att om det är sagt 2-3 månader ska det kollas då också och inte behöva vänta den dubbla tiden! :) Hoppas det går bra för din dotter! :)
Skoliosbloggen

2012-06-21 19:21:32
Anonym

Jag blev opererad den 5april och fick vänta i 2månader och 4 dagar :)

Svar: Okej vart opererades du? :) Det är tråkigt att jag alltid har otur med väntetider haha ;)
Skoliosbloggen

2012-06-21 20:14:22
Frida

Blev opererad i Malmö :)

Svar: Okej :) Vad bra att du fick tid så snabbt :) Såg allt bra ut?
Skoliosbloggen

2012-06-22 13:18:22
frida

Allting såg bra ut men det jobbiga är att jag fick nya övnigar som är riktigt jobbiga som jag ska göra varje dag. Men har du fåt någin information om när man får börja göra sporter igen åkte väldigt mycket skateboard innan och saknar det jätte mycket :)

Svar: usch vad jobbigt! Sporter har dom sagt att man ska vänta med i 6 månader och om det är med extrema sporter så är det 9 månader. Hör av dig till dom och fråga så vet dom nog bättre :)
Skoliosbloggen

2012-06-22 21:06:14
Julia

Jag var på mitt första återbesök efter ca 3 månader, 4-5 låter väll lite länge va? de vet ju inte hur det går innan de träffat dej första gången efter ju!

Svar: Ja men precis visst är det länge :/ haha jag ska då alltid ha otur!
Skoliosbloggen

2012-06-22 21:56:02
URL: http://skoliosflickan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback