Puh

Har nu äntligen kommit hem efter en hel dag ute på vift. Tåget gick 17:25 och ca 17:30 slutade min mobil att fungera. L.O.V.E.L.Y.
Fick alltså åka tåg i 4 timmar utan att kunna göra något. Jag kunde varken lyssna på musik,smsa,ringa någon eller använda mitt internet. KUUL. Fick inte heller tag i min kära familj som skulle hämta mig vid tåget så med en ond rygg fick jag vänta på bussen i ytterligare en halvtimma och sedan åka buss i en halvtimma och kånka min tunga väska ända hem. Ibland känner jag att jag älskar livet. 
.
Iallafall. Jag har haft världens bästa helg och jag saknar redan Hazal och alla er som kom på träffen. Sjuukt!
Har fått bilder skickade från Micaela och Frida så jag tänkte att jag lägger upp dom under de närmsta dagarna så får alla som var med på träffen ta de som ni vill ha? :)
.
Ja vad ska man säga. Då var äventyret slut för denna gång. Godnatt!

.
.
Bjuder på en bild från min kamera. Fina flickor! <3

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

sv: haha men åh vilket ytterst intressant samtalsämne jag måste vart, finisarna <3

2012-07-30 09:06:47
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
ellen

Shit va jobbigt o åka så länge utan mobil, man blir typ handikappad xD Kunde du inte ladda mobilen, eller vad va felet?
Kul att ni blev så pass många :)

Svar: Ja man blir verkligen handikappad ;) Första problemet var att jag hamnade in en vagn utan eluttag så jag kunde inte ladda min mobil. När jag ojat mig över det en stund då la tre nätet ner vilket gjorde att jag inte kunde göra nååågot alls på mobilen ;) Ja jättekul verkligen! :)
Skoliosbloggen

2012-07-30 11:18:06
URL: http://duumbass.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback