bort med glidet!

Jag har fram tills nu sovit med mitt glidlakan. Inte för att jag behövt det utan att jag varit för bekväm. Det är skönt att få lite extra skjuts när man vänder sig osv. Men, jag kan inte sova med det för alltid så det var lika bra att göra sig av med det nu kände jag! 
.
Har sovit utan det i två nätter nu och det är svårt. Jag har nästan glömt bort hur man sover utan ett glid haha. Men det går fint iallafall, förutom att jag haft lite extra ont i ryggen på morgonen när jag vaknat än vad jag brukar ha, men jag kommer vänja mig ganska snabbt! :)
 
Samma gamla bild igen men ja, jag har inte orkat ta en ny. Hejdå glidet, vi hade 3 mysiga månader tillsammans! <3

KOMMENTARER

Kommentarer
Beccis

Hur gör du när du vänder dej då? för nu är det över 6 år sen jag opererade mej och jag kan inte vända på mej en millimeter med glidet ens:tired:

Svar: Jag får använda mig av hela kroppen för att vända mig, armar och ben får jag använda mest genom att liksom lyfta runt kroppen. Lite jobbigt men det funkar! :)
Skoliosbloggen

Elin

Sv: Just här i Örebro är praktikperioderna uppdelade på alla tre studie år med praktik på äldreboende, medicinavdelning, kirurgavdelning, akutsjukvård, primärvård, hemsjukvård och psykiatri. Så man får verkligen möjlighet att se vården i stor utsträckning!

Svar: Gud vad roligt att man får testa på så mycket! :) Det låter väldigt kul! (Det gick inte att svara på din kommentar på din blogg så därför tar jag det här.)
Skoliosbloggen

2012-07-03 21:02:09
URL: http://elinhu.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback