Hej alla fina

Nu är jag äntligen hemma igen eftern en vecka i värmland:)
Gud vad kul att höra att så många hittade hit genom frida och att ni fortfarande stannat kvar, tack! Detta gäller både läsare med eller utan skolios, jättekul att ha båda delarna:)
Däremot måste jag säga fy på er, inte ett enda mejl från någon som vill bli veckans läsare? haha tråkigt tråkigt ju!
Jag ger er ett nytt försök, [email protected] Mejla pååå!
Under lovet har jag åkt skidor och skridskor och bara slappat. Måste säga att jag haft mycket ondare i ryggen denna veckan när jag rört på mig, speciellt när jag åkt skidor (längdskidor). Tur att jag är hemma igen och kan slappa i sängen;)
Imorn går är första dagen på 5 veckor lång praktik. Hoppas ryggen funkar hyffsat ändå:)

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

åh skulle behöva börja rekrytera folk som vill vara med i min bok, kanske vore det en ide att jag skickar in ett inlägg till er? :)

2012-02-20 13:38:23
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback