Yes!

Livet leker. Åtminstone lite iallafall för jag kan kissa helt själv utan problem! Det är så skönt och en stor sten föll från mina axlar. Jag har oroar mig över det här sedan dagen jag fick reda på att jag skulle opereras igen så det är en otrolig lättnad!

För övrigt så sa läkarn som tittade till mig imorse att jag skulle åka hem idag, men varken jag eller Jenny (sjuksköterskan som haft hand om mig) kände att det funkade speciellt bra att åka idag så jag får stanna tills imorn. Det känns väldigt skönt eftersom jag fortfarande behöver en del hjälp och då kan få den här om det behövs. Mamma och resten av familjen är nämligen inte hemma ikväll så imorn passar som sagt mycket bättre.

Jag och Saga pratade med Anita igår (världens gulligaste undersköterska som hade hand om mig sist). Hon gav mig så fina komplimanger om hur bra jag hade varit mot alla tjejer med Skolios på praktiken så jag blev helt rörd av allt hon sa! Snälla söta Anita <3 ni kanske minns att jag under praktiken pratade med chefen angående sommarjobb här, hon skulle prata lite med honom om det, så söt!

Nog om det. Nu ska jag försöka sova en stund, är så himla trött! Imorn ska dom också lägga om såret och se hur det ser ut. Det har läckt mer än från första kvällen!


KOMMENTARER

Kommentarer
janna karlsson

ÅÅHH glad för din skull att du kan kissa och allt :D

2012-12-07 14:03:14
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
linda

Du är så stark vännen!! <3

Tänk att du har fixat allt det här!

puss! <3

2012-12-07 14:56:42
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Johanna

Hoppas allt går bra med dig och att det känns bättre efter operationen! Du är otroligt stark! KÄMPA på, kommer bli bättre snart ska du se! Kram! <3

2012-12-07 16:22:20
URL: http://lecorset.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback