Påväg till inskrivning

Sitter på bussen på väg in till Sahlgrenska men det går i ca 25 km/h så undrar om jag någonsin kommer fram!

Ännu en dusch med descutan avklarad och jag måste säga att det är inte smärtfritt alltså! Svamparna river
Mot huden och det blir värsta peelingen! Alltid något haha!

Hade lite svårt att somna igår. Allt börjar ju kännas mer verkligt nu. Dock vågar jag inte riktigt hoppas på för mycket eftersom det var vid denna tiden sist som de ringde och ställde in min operation. Man vet ju aldrig vad som kan hända, speciellt inte nu när snön slagit till och det är trafikolyckor överallt i staden. Avd 16 är ju en ortopedisk avdelning så där kan ju folk med rygg/nack skador hamna men även andra fall om det krävs. Så, allt kan hända fram tills att de faktisk söver mig!

Bloggar mer efter inskrivningen!


KOMMENTARER

Kommentarer
beccis

Det kommer gå fint Julia. Oroa dig inte!:-)

Svar: Tack så mycket! :)
Skoliosbloggen

mikaela

Tänker på dig! Allt kommer att gå bra! Kram!!

Svar: Tack snälla! Kram <3
Skoliosbloggen

2012-12-04 10:21:09
Zandra - Min väg mot USA.

sv: haha ja ;) fatta kul sen när man får sin första matchning!! :D

2012-12-04 11:21:30
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se
♫♪ sandra T

åh julia det kommer gå så bra så <3

Svar: Fina <33
Skoliosbloggen

2012-12-04 13:15:12
URL: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback