På avdelningen

Ligger i mitt rum nu igen och har varit ensam fram tills nu då min rumskompis kom upp från op.

Har haft besök fram tills nu av först pappa och sen av min syster och kompis! Mamma kom förbi med min kudde och en choklad också.

Har ätit tre isglassar och ett smörgåsrån samt lite köttbitar ur grytan som var dagens middag. Mår bättre än förväntat faktiskt och det känns väldigt skönt. Har inget dränage och mitt sår börjar läcka mer och mer nu om vi jämför bilder på ryggen från en liten stund sedan fram till nu.

Är väldigt trött i perioder och försöker sova lite, men det går inte så bra. Kan vila ögonen lite iallafall. Kanske kommer jag upp och får sitta lite senare men jag vet inte så mycket. Det känns som allt är lite rörigt för dom tog inga kontroller på mig när jag kol upp som man gör på alla patienter när de kommer upp från operation.

Katetern ska få sitta tills jag kan komma upp och gå iallafall. Den ramlade dock ner från sängen förut och jag fick as ont, så nu hugger och sticker det varje gång man rör vid den lite, usch :(

Min rygg just nu samt mina dyrbara skruvar och mitt söndersågade stag!


KOMMENTARER

Kommentarer
Lina

Vet du varför dom sågade sönder staget?

Svar: Dom hade tydligen inte rätt instrument för att få ut stagen, så de fick knipsa av dem för att få ut dem :)
Skoliosbloggen

2012-12-05 19:44:14
linda

Du är så stark! <3

2012-12-05 20:03:08
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
mikaela

Vad skönt att det är gjort nu Julia! Nu kan det bara bli bättre! Krya på dig! Kram Mikaela

2012-12-05 20:15:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback