Omläggning igen!

Förbandet har släppt igen! Och denna gången har hela åkt av. Skulle gå och duscha och skulle bara klia mig på ryggen och kände då att hela vänster sida var helt öppen. Eftersom det inte får komma in vatten så ringde jag vårdcentralen och fick en tid. Hade ju vart svårt att gå med ett öppet plåster hela helgen utan att försöks få in vatten.

Jag duschade trots allt eftersom de sagt att det ändå är okej om man ska lägga om det, så när jag klev ur duschen hade hela förbandet sugit upp massa vatten och det rann ner för mina ben och satt bara fast i ena kanten, så jag tog av det helt. Nu ska jag få ett nytt och hoppas att det sitter tills på tisdag! Har varit här 4 av 5 dagar denna veckan. Det känns ju bra...


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh vad jobbigt Julia! <3 Hoppas verkligen att det håller nu! <3

kramar<3

Svar: Tack det hoppas jag med! <3
Skoliosbloggen

2012-12-14 12:11:46
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback