Ledsen tjej

Gråter hela tiden men vet inte åt vad. Jenny får sitta och trösta mig hela tiden, dom är så himla gulliga allihopa! Har panik över katetern som ska bort snart. Är livrädd att det ska bli som sist men de har försökt förklara för mig att det inte alls är säkert att det blir som sist så jag behöver inte oroa mig. Och kände jag att det är jobbigt att ta den vanliga toan skulle jag få låna personaltoan. Få se hur jag gör!

Janna och hennes mamma var precis här och hälsade på och de är världens bästa! Jag skojar inte, så himla gulliga och snälla att jag blir tårögd
Linda, en av undersköterskorna ska kika förbi här också snart eftersom jag gärna ville träffa henne. Man kom ju vissa i personalen närmre än andra om man säger så :)

Pratade med Kajsa på ronden förut (läkare) och hon ville att vi skulle fortsätta med samma medicinering ett tag till för att se om det blir bättre (de pratade om att höja den eftersom smärtan är värre idag än igår). Hon frågade också lite hur jag bodde hemma och när jag funderar på att åka hem och det lät som hon tyckte idag. Dock kan jag inte ens komma ur sängen själv för att jag har så ont och har fortfarande katetern så jag sa att ja inte idag iallafall så hon ville planera hemgång imorn. Får se hur jag mår då helt enkelt. Kan inte dra katetern förns jag kan gå på toa själv känner jag.


KOMMENTARER

Kommentarer
janna karlsson

finaste finaste julia <3 puss på dig!

2012-12-06 20:22:44
URL: http://absolutjanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback