Helt okej

Förutom att det snurrar i huvudet mår jag ganska bra. Självklart känner man sig helt mörbultad i ryggen, men utöver det så är det inte så farligt. Ringde avd 16 idag eftersom de hade sagt att jag skulle ringa angående mitt återbesök. De höll på att försöka ta reda på när det blir, men de hade inte fått tag i Rune idag. Men, de skulle iallafall ringa upp mig när de hade fått ett svar. För mig spelar det ingen roll om det är återbesök nästa vecka eller om tre månader, det kan ju bara vara bra att veta om man ska till sahlgrenska eller vårdcentralen för att lägga om såret. 
 
Glidlakanet är på plats i sängen igen. Det blir alldeles för svårt att vända sig utan det. Tur att jag hade sparat det! 

KOMMENTARER

Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Hej gumman, vill bara säga att du är så jäkla duktig som står ut med alla operationer. Har följt dig hela tiden nu under OP och herregud vad stark du är. Hoppas du får hjälp med kisseriet så att du slipper bli tappad, det måste vara fruktansvärt. Har själv svårt att kissa ibland så jag vet attd et är jobbigt. Dock har jag nog absolut inte lika svårt som dig :/ KRAAAAM

2012-12-10 21:53:50
URL: http://mooollys.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback