En lång dag

Det känns som klockan är mitt i natten och jag är skit trött. Dagen har varit sjukt lång och det känns som en vecka sedan jag opererades.

Förutom besök av Janna fick jag lite senare besök av tre klasskompisar och därefter saga. Har också lyckats komma upp och gått ett par gånger till så det är skönt. Nu när jag skulle upp och gå och borsta tänderna så fick jag värsta frossan. Det är hemskt vad jag hackade tänder.

Nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och det känns som klockan är minst tre på natten men den är bara drygt 7 på kvällen. Sjukt! Ska dra katetern tidigt imorgon och börjar bli lite nervös! Men, det kommer nog att gå bra känner jag!


KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback