Lycka till Saga!

Just nu ligger Saga på avd 16 och väntar och väntar. Imorn ska hon opereras precis som jag gjorde för snart 5 månader sedan. 

Oturligt nog har jag en introduktion på mölndals sjukhus imorn så jag kommer inte att vara där och träffa henne innan hon körs ner till operation. Iallafall, Lycka till Saga! <3

Nu vill jag bara att det ska bli kväll så att jag kan sova. Jag har sett fram emot det här sååå länge nu! Äntligen! Jag hoppas inte att ja har för höga förväntningar på det hela nu. 

KOMMENTARER

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas det går bra för både Saga och dig!<3 Så spännande, hoppas det motsvarar dina förväntningar :)

Svar: Tack det hoppas jag med! <3
Skoliosbloggen

2012-08-19 21:29:44
URL: http://adaras.se
♫♪ sandra T

lycka till båda två <3

2012-08-19 22:14:40
URL: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback