Gårdagen

Gårdagen bjöd inte på så mycket. Kände mig allmänt jobbig och bara följde efter alla i personalen. Jag hade inte en aning om vad jag skulle göra och inte göra. Det är lite rörigt nu tycker jag när jag inte har en riktig handledare utan bara får en för dagen. Ingen vet vad jag gjort och inte gjort. Usch och fy alltså. Pinsammaste dagen någonsin jag kände mig som ett plåster på alla, jag visste ingenting och ja åh...

En sköterska lät mig dra ut en nål iallafall, t.om det var jag seg på! Jag ville inte att det skulle göra ont när jag drog bort plasten runt om nålen på patienten så jag tog bort det as segt haha... Hoppas det blir bättre när jag får mina riktiga handledare nästa vecka! 
 
För övrigt var Saga jätteduktig igår. Jag hade henne inte som patient men hörde att hon vart ute i korridoren och gått, så himla duktig! Nu är även morfinpumpen och dränaget borta för henne så det är ju skönt. Även alla nålar. Minns fortfarande smärtan av dränaget haha...

Nu under morgonen ställde jag klockan på 06:45 för att gå ut på en timmes powerwalk. Har ju fått övningar och sånt av karin min sjukgymnast så nu är det bäst att jag satsar på det här så att jag kan få någon hjälp! 

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Hoppas det blir bättre nästa vecka :)

Svar: Tack fina <3
Skoliosbloggen

2012-08-23 15:52:04
URL: http://duumbass.blogg.se
linda

åh vad duktig du är som gick upp så tidigt för att köra sjukgymnastik! <3

kramar <3

Svar: Tack Linda <3
Skoliosbloggen

2012-08-23 16:24:35
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
janna karlsson

du är jätteduktig, du var säkert inte som ett plåster! nya tag ju, kramis fina du

Svar: aw <3
Skoliosbloggen

2012-08-23 21:18:42
URL: http://absolutjanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback