Finaste Janna!

Under hela morgonen har jag varit inne hos Janna med jämna mellanrum! Hennes op tid var tydligen inte förns kl 11 så det blev lite tråkigt för henne att behöva vänta så länge när hon ställt in sig på att få åka ner på morgonen! :/
Halv elva körde vi ner henne till op och jag stannade kvar där nere med Janna och hennes föräldrar. Efter ca 20 minuter på pre op fick vi komma in i op salen och därefter skulle hon sövas. Det fick väldigt bra men hon hade lite ont i armen när sömnmedlet gick in! Det kan göra ont på vissa, tyckte det var väldigt synd:( men hon somnade så lugnt och fint och jag kände mig också lite känslosam! Jag har varit med på två sövningar innan men då kände jag inte personerna så väl! Jag och Janna har känt varandra i två år, och träffats flera gånger! Lite sved det i hjärtat allt!
.
Tog lite fina bilder på pre op och inne i op salen! Jag vill alltså förtydliga att jag och Janna är vänner samt att hon sagt att det är okej att jag lägger upp bilderna samt skriver om henne, så att ni inte tror att jag går och skriver utan tillåtelse ;)
.


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

åh vad fin den sista bilden var på er! <3 :D hihihi :) har tänkte på henne hela dagen! och hållt alla tummar och tår! <3 hihihi :D

kramar <3

Svar: Tack söta linda! Tror att hon uppskattar din omtanke väldigt mycket! :) Kram <3
Skoliosbloggen

2012-08-29 17:20:01
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
♫♪ sandra T

åh fina ni! <3

2012-08-29 17:29:24
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så fina ni är! Kul att hon låter dig skiva om det, måste ju vara jättebra för alla som ska operera sig och vill läsa om hur det går till! :) :love:

Svar: Aw tack! Ja himla snällt! :)
Skoliosbloggen

2012-08-29 20:02:47
URL: http://adaras.se
Janna

åh hihihi ligger nu och ska sova snart och hoppas på en dag med pump imorgon! Puss alla finisar

Svar: Såå söt <3
Skoliosbloggen

2012-08-30 23:43:06
URL: http://absolutjanna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback