Två påsar blod rikare

Under natten har jag haft en påse blod i armen åt gången som tagit ungefär hela natten att tömma. Det äckligaste var när hon satt i en ny påse samtidigt som hon spolade in med koksalt. En äcklig järnsmak dök upp i munnen direkt och då menar jag äcklig. Andra gången det hände sa jag till och hon sa att det är många som säger det så jag är inte ensam. Usch vilken tur att jag inte behöver mer blod nu!
Fick även reda på min blodgrupp, A+ precis som mamma. Kan vara kul att veta;)

Det har varit så kallt inatt samtidigt som jag inte fick lov att böja min arm + att deras glidlakan var slut så jag har haft svårt att vända på mig. Detta med kylan borde dom verkligen fixa för det är verkligen kyligt på de här två rummen jag sovit i när jag vart här och det är svårt att sova när man fryser trots tre filtar.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, får se vilken sköterska som ansvarar för mig när nattpersonalen går av.

Ps ursäkta kvalitén på bilden det var mörkt haha


KOMMENTARER

Kommentarer
Camilla

Usch vad du ska stå ut med. Hoppas du blir helt frisk snart så du slipper mer problem. Kram!

2012-04-15 09:51:04
URL: http://trettiogradersned.blogg.se/
Johanna ♡

håller tummarna för dig!! <3

2012-04-16 19:47:29
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback