två dagar hemma

och det känns som jag vart hemma i evigheter. Tiden går så långsamt om dagarna när man inte kan göra något. Ligger mest i sängen antingen med datan eller sover. Jag undrar hur jag ska orka tre veckor hemma:/
.
Det känns så sjukt när jag kollar tillbaka på tex bilden där de bytte mitt förband. Det är bara 4 dagar sedan, känns som minst 2 veckor. Åh jag saknar faktiskt sjukhuset:/ Jag saknar den snälla personalen, jag saknar den höj och sänkbara sängen och jag saknar hjälpen man fick där på ett annat sätt än vad man kan få här hemma.
MEN, jag ska inte klaga. Jag börjar känna mig bättre och bättre för varje dag som går och när febern försvann gjorde det mycket!
Imorn ska jag börja trappa ner på medicinerna och bara ta en långtidsverkande tablett på morgonen istället för två och jag har även slutat med panodilen på morgonen eftersom jag har minst ont på dagen. Så, det går framåt.
.
Imorn hade jag tänkt visa vad jag äter för mediciner just nu. Jag ska också skriva mer detaljerad dag för dag vad som hände på sjukhuset så att ni får en större överblick än de små groggy inläggen jag skrev från sjukhuset med skelande ögon haha!
Fick ett kort på posten idag av mina lärare, haha gulliga!

KOMMENTARER

Kommentarer
Kristin

2012-04-14 09:16:19
Kristin

Ska börja med att tala om att jag nog råka skicka en komentar med endast mitt namn, haha inte riktigt poängen...;)

Men dom där veckorna kommer gå ganska segt men så fort man börjar orka lite mer så blir det inte riktigt sååå segt, när man orkar gå ut en runda så gör det mycket. :)

2012-04-14 09:25:48
URL: http://kristinh.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback