Smärta

Vet inte om mitt förra inlägg kom upp eller vad jag skrivit men nu är jag tillbaka på rummet iallafall. Lyckades komma upp och gå två gånger igår så är riktigt stolt över mig själv. Nu känner jag dock av det i ryggen (skriver detta mitt i natten). Somnade på sida men vaknade och ville ligga på rygg så försökte fixa det själv utan hjälp vilket jag inte skulle gjort. Aj min rygg!! Fick tillslut på personalen om hjälp men jag vill inte trycka på larmet och störa dom.
Nathalie ligger och sover här bredvid, lyckades råka väcka henne också stackarn. Hon har varit med mig ända sedan igår eftermiddag. Suppergulligt<3

Fick även massa besökare igår, superkul att se alla även om det blev lite groteskas bland gästerna då de inte är vana att se mig såhär.


KOMMENTARER

Kommentarer
Caroline

Allt kommer kännas bättre när du får åka hem håll ut bara, har själv upplevt precis samma operation och mår prima idag!! :) Kram!!

2012-04-07 00:35:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback