Sista natten och jag är vaken

Vaknade halv 2 och frös som bara den och var jätte kissnödig. Samtidigt hade jag inte fått någon morfintablett på väldigt länge så jag hade jätteont i ryggen och fick ringa på personalen för att kunna komma ur sängen. Satt med en filt och skakade sönder medans jag kissade typ så fick på mig mjukisbyxor av personalen.
Därefter fick jag två extra filtar så jag låg alltså med fyra täcken samt ett tjockare täcke från operationen som jag sparat. Vaknade klockan 3 och var helt genomvåt. På riktigt det rann om mig. Både byxor och tröja var genomvåta.
Fick återigen ringa på personalen som fick hjälpa mig bli av med alla täcken samt byta kläder.
.
På natten känner jag mer mer hjälplös då jag har mer ont pga stelhet och mindre smärtstillande. På dagen gör jag dock det mesta själv nu.
Nu kan jag inte sova iallafall jag är så himla pigg eftersom jag nästan sov hela dagen igår. Känns så sorgligt att det är sista gången jag ser den snälla nattpersonalen. Jag kommer sakna alla här så mycket. Har dock lite planer om att komma tillbaka men det får jag berätta mer om en annan gång.
.
Nu ska jag ringa på klockan och be om en macka tror jag för jag känner mig lite hungrig. Älskar deras rostade mackor med marmelad och ost mums. <3
På tal om mat, såhär såg min första måltid ut!

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback