Sista kvällen här på sjukhuset

Nu ligger jag här i min säng och känner lite vemod. Jag har nästan börjat känna mig lite hemma här. Det känns liksom som mitt rum och allt sånt. Jag kommer sakna alla snälla sköterskor och jag kommer att sakna att ha människor runt mig hela tiden. Väl hemma kommer min familj att vara borta för att de jobbar osv så där kommer jag att ligga själv.
Jag kommer sakna vissa sköterskor lite extra, några som jag lärt känna och känner lite extra för. Jag vet inte ens vad alla heter men Älskade Anita och torbjörn, ni är guld värda<3
.
Det är med både glädje och sorg jag kommer att åka härifrån imorn.
Passar på att slänga in en vacker bild som min kära vän therese tog på mig förut!
.
Ja som ni kanske ser har jag börjar känna mig osm hemma. Lika stökigt som hemma ;)

KOMMENTARER

Kommentarer
Amanda, 15år och mamma

Ja, så kändes det för mig när jag hade legat sammanlagt 3veckor på sjukan före och efter jag fick jonathan :)

2012-04-11 08:59:21
URL: http://rosaaelefant.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback