Övningskört!

Idag har jag övningskört för första gången sedan operationen. Det var lite ovant men det gick ganska bra iallafall och det var inte så svårt att kolla döda vinkeln osv som jag trodde. Nu är jag redo att satsa på mitt körkort igen!
Tråkigt nog blir det ju fler lektioner men det gör mig inte så mycket. Jag tycker det är så kul att köra på trafikskolan så det är ingen fara haha!
.
Det kändes jättekonstigt att helt plötsligt se över ratten vilket jag inte gjort innan då min rygg vart så ihopsjunken. (gammal bil=funkar inte att höja sätet) Jag kände mig nästan en meter längre! Jag älskar känslan av att komma tillbaka mer och mer till mitt gamla vanliga liv och att köra bil var ett stort steg i rätt riktning!

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

Ska man sitta i en bil så kort tid efter en operation? :o



Måste förresten berätta om min dröm jag hade inatt, hahaa. Jag drömde att jag hade opererat ryggen på samma sjukhus som dej, och efteråt svimmade jag (säkert bara för jag läste att du höll på att göra det), sen fick dom för sej att ta blod ifrån mej istället för att ge mej blod..o jag låg inne i något konstigt rum hur länge som helst utan att någon kollade till mej, o så för att ingen kom gick jag ut till någon reception o där stog det en himla massa folk som letar efter dej fast du hade redan åkt hem..sen vaknade jag tror jag xD

2012-04-25 20:17:06
URL: http://duumbass.blogg.se/
Jouline♡

Tack så mycket :) Ja med köp dig en virkad klänning, så himla fint till sommaren!



Åhh så roligt att du övningskört :) jag har själv inget körkort men känner att jag nog måste börja med det snart^^ kram

2012-04-25 23:55:10
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
linda

sv: mm håller verkligen med dig! nej dom ska verkligen inte säga något, om dom inte vet vad dom pratar om! då blir ju allt så fel! :o <3



sv: så lite så fina du! <3



ha en underbar torsdag nu! :)



kram på dig! :)

2012-04-26 07:21:45
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Johanna ♡

Det låter ju jättebra Julia! :)

Snart kommer du säkert kunna springa ett helt maraton, haha ;)

2012-04-26 18:29:22
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback