Ingen hemgång idag

Så blev det eftermiddag och jag fick beskedet om att jag får stanna kvar tills imorn och träffa en läkare då. Nu på helgen är det ju inte så många här.
Jag har också fått byta tillbaka till mitt gamla rum så nu känner jag mig nästan som hemma iallafall. Här finns det också fler tv kanaler så att jag har något att göra mellan mina naps.

Anledningen till att jag blir kvar är att jag fortfarande är lika snurrig när jag är uppe och går. Jag har fortfarande lågt blodvärde, för lite järn i kroppen samt att jag äter för lite. Jag får just nu prova ut vilka smaker av näringsdrycker jag gillar eftersom jag måste komplettera maten med några sånna per dag eftersom jag knappt orkar någon mat. Har fått testa toffee smak som är helt okej men efter halva är det lite svårt att få ner. Näringsdrycker är ju inte goda överlag men jag ska försöka hitta tre smaker jag gillar eftersom dom kanske ska skriva ut det till mig när jag får komma hem.


KOMMENTARER

Kommentarer
Vickan

Krya på dig! Hoppas det snart blir bättre! ♥

2012-04-15 17:53:50
linda

sv: så lite så fina du! :)



sv: förstår det! <3 :)



hoppas att du blir bättre så att du slipper att vara på sjukhuset :( <3



kram på dig!

2012-04-15 18:32:31
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
ellen

åh, hoppas du blir bättre snart :(

2012-04-15 18:57:52
URL: http://duumbass.blogg.se/
Ems

Mitt tips på smak är svartavinbär, det är den ända jag kunde få ner. Krya

2012-04-15 20:13:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback