Hem i eftermiddag

Har fått träffa en läkare nu imorse som jag känner lite bättre. Hon talade bara om hur viktigt det var att jag åt för att få upp alla värden samt att ryggen ska läka. Jag vet ju allt detta, det är bara lättare sagt än gjort. Men jag försöker verkligen mitt bästa och jag känner mig lite piggare idag. Nu ligger blodvärdet på 116 vilket är mycket bättre än tidigare. Jag har också fått börja äta järntabletter och order om att äta leverpastej på smörgåsen samt dricka jouice. Vid 3 tiden kommer mamma och hämtar mig så då får jag äntligen komma hem. Förhoppningsvis slipper jag näringsdryckerna också.
Vi har också pratat om att sluta med det långtidsverkande morfinet så att jag slipper svettas så mycket och bli hängig.
Det bästa är att de flesta av mina favoriter jobbar idag så jag känner mig trygg med att fråga vad som helst:)

Förhoppningsvis sista gången jag är här som patient, men jag kommer absolut att återvända!


KOMMENTARER

Kommentarer
Agnesita

Känner du att det du har varit med om har varit lärorikt eftersom du går Vård och omsorg (det har bytt namn) eller har du mått för dåligt för det xD lät lite fel där men hoppas du förstår :)

2012-04-16 19:32:48
URL: http://happydayz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback