Att få på sig ett par skor...

Denna bilden är från i tisdags när jag skulle ut. Jag tror helt ärligt att jag satt i tio minuter för att få på mig skorna. Jag har ju inte världens lättaste skor heller och helt nya gör det inte bättre! När jag satt med foten så kunde jag inte se när jag knöt men det var inte det största problemet. Det var att få på skon på foten. Jag drog och skrek och min syster bara skrattade åt mig. Jag blev så frustrerad att jag nästan började gråta. Skohornet låg på golvet också så det fick jag inte upp.
Att något så simpelt som att ta på ett par skor skulle vara så svårt...

KOMMENTARER

Kommentarer
Jouline♡

Ohh.. kan tänka mig att det inte är lätt att göra vissa vardagliga saker så som att ta på sig ett par skor. Kram fina du!

2012-04-20 13:41:04
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
johanna :)

förstår dig precis... jag har haft min korsett i ett helt år och har fortfarande jättesvårt att få på mig skorna haha :)

2012-04-20 20:24:02
Johanna ♡

Jag kunde inte sätta på mig skorna första dagarna med korsetten ;)

2012-04-22 14:17:07
URL: http://johannasskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback