Aaaaj

Kom precis hem efter att ha vart i gång och hjälpt till inför och under kalaset sen 11 imorse. Det har varit grymt kul men också påfrestande för min rygg. Jag har dock försökt att sitta så mycket som möjligt och inte böjt mig allt för mycket. Idag har jag fått äta maxdosen av min medicin.

Alla hade hört talas om min operation så idag var jag hon som hade opererats och min syster hon som precis tagit körkort. Haha det var typ så vi blev presenterade.

Har känt av en skavande värk till vänster om ärret lite längre ner. Jag tror också att det är en skruv jag känner genom huden och jag har fått ondare under hela kvällen tex när jag tar djupa andetag eller skrattar. Nu gör det så ont att det känns som någon gräver och skaver innanför skinnet och jag kan knappt röra mig eller ens vända mig i sängen. Jag hoppas att det blivit bättre när jag vaknat.


KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback