Amanda!

Ni vet ju att vi då och då kikar in på bloggar som skriver lite om sin skolios eftersom vi vill se hur det går för er osv.
När jag kika in på den här tjejens blogg efter ett litet längre uppehåll så visade det sig att hon var gravid:)
Hon är 15 år och hennes blogg är jätteintressant, värt att kika in:)

Hennes operation får alltså vänta, men jag tänkte att eftersom det är många som frågar oss om skolios och graviditeter så kan ni ju kika in på hennes blogg och läsa:)

http://rosaaelefant.blogg.se/

Och här är bloggen hon hade innan där hon skrev lite mer om sin skolios!:)

http://amendaah.blogg.se/category/skolios.html




KOMMENTARER

Kommentarer
korsett tjej

hej :D det är så att jag har fått korsett och har den nu i 2 veckor ungefär men jag tycker att det är jätte jobbigt med linnet under korsetten asså det blir märken av den när jag tar linnet av mig o då kliar det jätte mycket. Jag klia såå mycket nu att hela min magge och rygg har blivit röd och om jag fortsätter klia då kommer det komma blod! :O snälla hjälp mig, jag brukar smörja mig i en kräm och de hjälper lite grann :(

2011-05-11 16:51:31
Elainee

sv: Haha du har nog blandat ihop mig med nån annan xD Men vem vet.. jag kanske har träffat honom xD Men stolt huddingetjej är jag iaf. :P

2011-05-11 22:12:41
URL: http://elainez.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback