Midsommar!

Vi vill önska er en trevlig midsommar redan nu eftersom jag åker till halmstad över helgen och hazals internet krånglar.
När hon kommer tillbaka ska hon berätta mer om sjukhusbesöket också!:)

Och vet ni? Vid den här tiden för ett år sedan firade jag midsommar och bada och sola så mycket jag kunde, för på måndagen efter den helgen skulle jag läggas in på sjukhus och få min korsett. Det var alltså precis efter midsommar berit kom till mig;)



// Julia

(det funkar inte att ladda upp bilder från datorn, haha typiskt!)


KOMMENTARER

Kommentarer
Elaine

Hihi Berta kom till mig i augusti 2009..♥

2011-06-25 23:23:48
URL: http://elainez.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback