Fråga

lovisa om Ett tips!:
sköönt att se andra personer med korsett. sköter ni korsetten, alltså använder ni den som man ska? ni har iaf jävligt tur som har varandra att puscha.

Svar: Julia har ju blivit av med korsetten. Men jag använder inte den riktigt 20 timmar/ dag (hoppas inte Mats eller Thomas läser det här nu, haha!) utan jag använder den runt 15 timmar/ dag, är inte riktigt så van vid så många timmar med tanke på att jag fortfarande inte kan sova med den. Annars är jag nogrann med att få på mig den alltid när jag stigit upp, efter jag bytt korsettlinne och så vidare. Vi har inte bara varandra utan vi har alla korsett tjejer som vi försöker stötta och tala med.

Ha det bra, kram



KOMMENTARER

Kommentarer
© mmjt [FOTO]

allt bra i denna värme? ^^

2011-04-11 18:09:38
URL: http://mmjt.blogg.se/
Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intressera av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 20:17:06
URL: http://memie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback