Dagens fråga

Har också skolios,.. och korsett.. väldigt intressant blogg... Är det till göteborg ni åker på återbesök??

har ni märkt någon förbättring sen ni fick korsetten (hur länge har ni haft dom) och gör ni skoliosövningarna regelbundet?

Svar: Jag (julia) som bor i göteborg är på korsett kontroll i göteborg medans hazal som bor i stockholm har sina sjukhus besök där. Jag vet inte riktigt vad du menar med förbättring, men jag känner dock ingen skillnad:D
Hazal har haft sin korsett i 1 år, medans jag har haft den i 2 månader. Hazal har inte fått några övningar och jag har inte gjort dom en endaste gång sen jag kom hem från sjukhuset, jag vet, det är inte bra:/

Hoppas jag kunde svara på dina frågor någorlunda bra iallafall, och Adda gärna min msn om du vill snacka mer, för jag tycker det är jättekul att prata med andra som har skolios och korsett!:) [email protected]

Kram!


KOMMENTARER

Kommentarer
MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :)

2010-09-05 23:27:32
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
dd

har addat den nu=)

(btw med förbättring menade jag om någon av er sett att ryggen blivit rakare eller så! =))

2010-09-06 21:25:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback