fråga&svar

jag har en fråga, tar ni av er korsetten när ni ska bada på sommaren? och om inte, är det många som frågar vad det är ?

Svar: I somras fuskade jag (Hazal) flera gånger. Jag tog bort den när jag skulle sola, bada, eller när jag tyckte att det var alldeles för varmt. Det borde jag inte ha gjort, men hänt är hänt. Man brukar oftast fuska väldigt mycket under sommaren ( iallafall jag) eftersom att det blir så varmt med korsetten runt om. När jag till exempel ska byta linne så orkar jag inte ta på mig korsetten efteråt, skjuter alltid upp det och säger " snart snart", sen gåre 2timmar. :/ När någon råkar nudda korsetten eller ska krama mig undrar de vad det är. Haha, de säger typ " omg, hazal vad är det där? det är fett hårt". Så då berättar jag att det är en korsett för ryggen eftersom ryggen är sned. Sen säger så säger de inte så mycket mer, de flesta bryr sig inte. De flesta vågar inte säga något men det kan hända att vissa barn kan fråga vad det är och så:D



KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

sv: aha okej.. nej jag såg ett program om de förut :P sen skulle jag kanske få en sån förut om min rygg fortsatte växa sen, men de gjorde den inte :)

2010-10-18 19:34:35
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Anonym

sv: jag minns inte riktigt, tror de va nåt på Oprah om nån som hade en sån.. :P som intervjuades och så!

2010-10-18 19:41:11
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback