Tidsfördriv

Hur bor du: Bor i ett radhus i Stockholm.
Brukar du komma i tid: Ja, alltid, hatar att vänta på folk som kommer försent!
Hur lång är du: Runt 1.64 :)
Kan du laga mat: Ja, är bäst på potatisgratäng, mums blev sugen :(
Vad jobbar du med/pluggar du: Går sista året i grundskolan.
Vad har du på dig just nu: Korsetten+ några gamla sköna harembyxor.
Har du någon fobi: Hatar fötter!!! och är rädd för traktorn om den är ganska långt bort så springer jag hem, seriöst dem är läskiga :O
Hade du en bra kväll igår: Nja, lite tråkig somnade dock lite tidigt i brist på att ha något att göra.
Vilket är ditt senaste inköp: Det måste nog vara mina svarta Uggs.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Föräldrarna.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: HAHAHA, det var nog syrrans nagellklippare. ;)
Vem snackade du med senast: Brorsan.
Varm favoritdricka: Te/oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk alternativt vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte.
Någon jag stör mig på: Människor med mycket luft och som tror att dem är något.
Senaste person du kramade: Jasmine.
Senaste person du ringde:  Pappa.
Senaste person som ringde dig: Pappa.
Vad drack du senast: Mjölk med hallonkräm, haha.
Vill du ha barn: Ja, skulle vilja ha 3-4 stycken :D Jag älskar barn!
Längtar du till din nästa födelsedag: Japp, längtar jättemycket fyller år på Nyårsafton!! :D

Tagen av mig. :p


Har rakat dina ben någon gång: Yes.
Är du sugen på något nu: Chocklad, älskar det!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Typ ½ / år, dricker ALDRIG, usch så äckligt!
Använder du hudkräm: Ja, men inte så ofta, ska förbättra mig, speciellt när det är så kallt ute så bli huden extra torr! Nu på vintern använder jag en kroppsolja, jättebra!
Attraheras du av män med skägg: Hahaha, det e väl snyggt på rätt person.

Han passar i det och är så snygg.

Bild från söta  www.sandramusic.blogg.se

Micro-pop eller poppa själv: Bägge, men det var ett tag sedan jag poppade själv, eller har aldrig gjort det. Så Micro-pop.



Så jävla god!

Brukar du baka: Njaaa, inte så ofta men det händer väl, bakar mest kladdkaka.
Röstade du i det senaste valet: Nej, för ung.
Vilken låt lyssnade du senast på: Robbin hood - Andrés Esteche, hahhahaha.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Har du pengar på mobilen: Nej faktiskt, pengarna tog slut igår, måste tanka!! Ngn som vill skicka över en comviq kompis ;) Comviq, maila mig så skickar jag min adress ;)
Nääråå, ska köpa imorn ;)





KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

roligt att få veta så mycket om dig men gillar dig du är ass snygg (L)

2010-11-28 18:26:09
Anonym

roligt att få veta så mycket om dig men gillar dig du är ass snygg (L)

2010-11-28 18:26:26
♫♪ Sandra T

ja det är lugnt, tack för länken :D

2010-11-28 18:27:00
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Anonym

killen på bilden dödar

2010-11-28 18:27:06
♫♪ Sandra T

haha är du medveten om att du har min bloggadress som namn när du kommenterar? :S ;P

2010-11-28 19:12:52
URL: http://sandramusic.blogg.se/
♫♪ Sandra T

hahaha det är ingen fara, tyckte jag kände igen adressen..oh wait, det var ju min hahaha

2010-11-28 20:28:44
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Ida we

Listor är kul! Älskar listor... höhö. Och han... damn... han som spelar Puch, han är snygg ;)

2010-12-02 22:40:11
URL: http://idawe.blogg.se/
Anonym

killen offfffff

2010-12-15 19:08:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback