Svar på en fråga

zandra om Bilder på vad Mats har justerat :):
en fråga, vad använder ni för linnen under era korsetter? jag började använda ett jätteskönt linne med lagom urringning och bra form och allt, men som dom sedan slutade tillverka, tänkte om ni hade nåt tips? :)

Svar:

Vi använder korsettlinnen som vi fått från hjälpmedelscentralen. Det är olika vart man bor men jag (julia) kan välja mellan linnen eller t-shirts. Men annars tycker jag att vanliga linner från tex bikbok som sitter tight funkar lika bra! jag känner inte av sömmarna på sidorna i vilket fall, så det spelar ingen roll egentligen!:) Jag ( hazal) använde förut ett vanligt linne från H&M men jag kände av sömmarna så det kliades ihjäl under korsetten, så sen dess har jag slutat och använder endast korsettlinnen. Jag ska skriva mer om korsettlinnen, så inlägget kommer ganska snart! :) Fråga din korsettgubbe om linnen så kommer du att få en hel bunt! ;)



kram!
ps, du får gärna lämna mejl så att vi kan svara på alla dina kommentarer:)<3



KOMMENTARER

Kommentarer
caroline

har också ett tips:

köp ginatricotlinnen och sy av till tub (eller inte) och vrid så sömmen sitter vid magen och ryggraden!

2010-11-23 22:27:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback