hejsan hoppsan

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i alla lägen när jag även skriver om min skolios i min vanliga blogg, det är svårt att variera så att man inte skriver samma sak på båda bloggarna men ibland blir det lite så haha. Idag har jag iallafall fixat till min korsett, så att jag slipper störa mig på massa små grejjer. dock var det en del grejjer som janne (min korsett gubbe) inte fixade.



Detta är gamla bilder men här har jag ritat ut vad jag ändrat på idag och vad jag inte fick ändrat på -.- haha.  Det lila har janne fixat idag och det rosa har han inte fixat, suck. Som ni ser har jag kortat ner den längst upp så att den sitter mer under brösten och inte uppepå när man sitter ner. Sen har jag kapat spännena så att jag kan dra åt hårt utan att dom sticker ut en meter utanför korsetten. Sen har jag ritat ut där jag har som värst skav under skuldebladen, där ville jag verkligen att han skulle fixa nånting mjukt, men han skullde på min bh som inte ens sitter vid skavet.

Sen på vänstra bilden ville jag att han skulle fixa så att det inte var så stort eftersom den inte ens sitter intill kroppen där under. Jag får in typ hela handen under korsetten där. Inte okej.  Men jag fick fixat två grejjer iallafall:)

Kanske ett ointressant inlägg men jaja:) puss på er ha det bra
kram




KOMMENTARER

Kommentarer
Ella

Hej hej fin blogg allt väl?:)

2010-08-13 19:30:11
URL: http://ellizzworld.blogg.se/
Manda <3

Fin blogg <3

2010-08-13 21:52:07
URL: http://domkonstiga.blogg.se/
JESSICA JÖNSSON'

usch va jobbigt med sån :(

2010-08-16 00:02:23
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/
Vendela

Haft ett skavsår på precis samma ställe! Jag fick vara utan korsetten i en vecka,men jag fuskade lite å' tog på den på nätterna...(dåliga samvetet)Det kommer säkert att bli ett ärr där i framtiden...

2010-08-17 20:05:18
URL: http://cherryize.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback