En liten uppdatering

Hej allesammans! 

Det var galet längesedan jag kikade in här. Tänkte uppdatera er om hur läger ser ut idag. 
Om 1,5 månad är jag färdig sjuksköterska och ska ut och jobba som aldrig förr. Samtidigt är min rygg sämre än någonsin och jag sover oerhört dåligt om nätterna. Att ligga på vänster sida är helt omöjligt för då vet jag vilka oerhörda smärtor som väntar mig när jag ska komma därifrån. När jag vaknar på morgonen krampar det vid ett specifikt område under vänster skulderblad och jag kan inte dra djupa andetag eller stå rakt på ca 10 min. Frustrerande. 

Jag hoppas på att jag ska ha tid att kontakta en fysioterapeut när jag slutat skolan. Jag behöver verkligen hjälp med ryggen och eftersom Sahlgrenskas läkare inte längre kan hjälpa mig får jag försöka med annat. Har planerat att besöka en naprapat också, allt är värt att testa. För övrigt är ryggen ganska mer sned än vad den var strax efter operationen. Också det oerhört ledsamt. 

Men, jag kämpar på oavsett alla tråkigheter. Hoppas att ni alla gör detsamma! Tack för denna gång!

Och kom ihåg. Vill ni komma i kontakt med mig, hör av er till [email protected] och inte den mejl som står i informationen här bredvid. 
Kram 




KOMMENTARER

Kommentarer
Vilma

hej, jag har en fråga :)
är det okej att jag lånar en bild från din blogg till mitt gymnasiearbete? jag skriver om omläggning efter skolios:-)skulle vara så snällt :love:

2018-03-24 13:25:33
Maria:)

Hej, är lite sen haha men tänkte bara säga att eran blogg har hjälpt mig oerhört mycket med min skolios. Jag ser på den mindre negativt och tar kontakt med folk i min sits, något jag inte vågat göra förut. Jag har ungefär ett år kvar med min korsett och har haft den i mer än tre år:’) tack för en bra blogg!

2018-06-11 18:03:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback