Jag lever!

Ledsen för att det var ett tag sedan jag uppdaterade nu. Kom hem från USA i måndags och därefter har mitt liv bestått av att plugga till gårdagens tenta. Jag hade det helt underbart i USA och jag kan med handen på hjärtat säga att det var den bästa resan jag någonsin gjort! Inte ens Indien slår denna! 
 
Vi var i Washington DC över nyår och bodde på hotell och firade in året på en fest där. Vi har badat, vart på bio, ätit på cheesecake factory, SHOPPAT-massor, vart i new york och bott på hotell där, önskat kina gott nytt år i kinesisk Tv på times square och bara haft det helt amazing! Det är alltså min närmsta vän som bor i USA och jobbar som au pair som jag hälsade på. 
 
I new york var det minus 19 grader, kallt må jag säga med en ganska tunn jacka, ingen mössa och inga vantar. Fick OTROLIGT ont i min skruv när jag frös. Antar att det är när jag spänner musklerna som jag får som ondast. Skruven var ända stället på kroppen som brände när resten av mig var iskall. Usch och fy. Nu längtar jag till april, trots min motvilja innan. 
 
Lite bilder från min resa:
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra - en musikblogg

19 minus när tom vi här uppe i östersund har legat på plusgrader :o underbar resa verkat det som du haft iallafall!

2014-01-10 18:35:42
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
caroline

Oj har du en tvillingsyster eller? Himmla lika iallafall och ser ut som en underbar resa ju så man själv blir sugen att åka :)

2014-01-10 23:12:10
URL: http://carolinemartina.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback