Jag lever och kämpar på

Ursäkta för min lysande frånvaro här på bloggen det senaste! Jag har otroligt mycket i skolan just nu med tentor och diverse saker som jag inte klarar av. Det gör mig ledsen och deprimerad. Som jag nämnt en gång tidigare så kan ni följa mig på min andra blogg där jag bloggar om mina sjuksköterskedrömmar och studier. Vill inte att bloggadressen ligger ute här för alla att se då jag tidigare haft det jobbigt när "vänner" ska läsa denna bloggen. Vill ni läsa den är det bara att slänga iväg en kommentar så skriver jag vad den heter :)
 
För övrigt så går jag nu och väntar på schemat inför nästa kurs. Först när jag får det kan jag planera in när i april det passar bäst att lägga in operationen. Vill inte missa allt för mycket i skolan då jag märkt att det är minsann inte lätt att ta igen! Hoppas att tiden går fort. Vill kunna träna, lyfta och frysa utan att få ont! Vissa dagar önskar jag att april var här imorgon, och andra dagar vill jag önska april från jordens yta och aldrig mer behöva tänka på en operation till. Men det blir bra det här! Jag står ut, det gör jag :) 
 
Förresten! Hittade den här bilden när jag kollade igenom mina bilder från USA. Haha har inte insett själv att jag fortfarande gör så här när jag tar på mig skorna, snart två år efter operationen. För mig har det blivit så normalt, reagerade på det först när jag såg bilden haha!
 

KOMMENTARER

Kommentarer
Ellen

Haha, sådär brukar jag oxå göra, även fast jag inte opererat ryggen xD

Svar: Haha ja det är käckt xD
Skoliosbloggen

2014-01-31 00:44:19
URL: http://duumbass.blogg.se/
Carro

Hej Julia!Tack för en jättefin blogg! Skulle gärna vilja veta vad din andra blogg heter.
Kram!

2014-02-04 12:21:47
Beccys 2.0

Har du en awesome blogg?:) Var då med i helgens blogg :D

http://beccys.com/2014/february/bli-helgens-blogg.html#comment

2014-02-19 12:13:26
URL: http://beccys.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback