Tenta

Imorgon har jag tenta i farmakologi. Den är sjukt svår och jag är väldigt osäker på om jag kommer att klara den. Klarar jag den inte har jag omtenta den 12 april. En annan omtenta jag har ligger den 28 april. Lyckas jag inte med denna tenta kan jag alltså inte operera mig i April. Snälla vänner, håll alla tummar för mig imorgon! Det skulle vara sjuuukt jobbigt om det blev omtenta, vet inte när jag ska lyckas klämma in min operation isåfall och jag vill verkligen få den gjord så fort som möjligt för jag hatar att ha ont i ryggen. Jag är verkligen så himla trött på det nu och vill bara få bort staget NU. Tänk på mig imorgon och håll tummarna, det kanske hjälper ;) 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
Ellen

Jag håller alla tummarna för dej, lycka till!! :D

Svar: Tack Ellen :D
Skoliosbloggen

2014-02-26 00:26:30
URL: http://duumbass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback