Till Mathilda

 
Mathilda

Hej jag är en 17årig tjej som precis har fått reda på att jag ska opereras i december. Har väldigt blandade känslor kring detta men är ändå glad att de ska bli av. Jag ska göra en operation från sidan då min krök sitter mellan bröstryggen och ländryggen, vet du något om en sådan här operation? om de är värre? gör mer ont? komplicerare att genomföra osv.. skulle vara väldigt tacksam för svar! Du gör ett fantastiskt jobb som fortsätter att driva denna bloggen för de som precis fått reda på att de fått skolios, den var hjälp för mig när jag fick reda på de och var rädd och osäker och jag är säker på att andra tjejer känner samma sak!

 

Hej på dig!

Den operationen du ska göra kallas för en främre operation! Du kan läsa mer på http://enmedskolios.blogg.se där hon gjort en operation både framifrån och bakifrån så hon kan nog jämföra och tala om vilken som är tuffast ur olika synvinklar :) Tack snälla för dina fina ord! Jag hoppas av hela mitt hjärta att din operation går bra och att du blir återställd snabbt! Kram 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback