Intervju

Idag intervjuades jag över telefon av två tjejer som läser till sjukgymnaster i linköping. De håller på med sin C-uppsats kallar man det väl, där de valt att skriva om idiopatisk skolios. Dessa två tjejer var och lyssnade i Stockholm i våras där jag och Hazal pratade på Karolinska och nu kontaktade de mig och undrade om de fick göra en test-intervju med mig inför deras riktiga intervjuer som snart drar igång. Intervjun pågick under ca 1 timme och sen fick jag säga vad jag tyckte kunde förbättras och vad som var bra. Tjejen som jag pratade med skötte allt super och alla frågor var bra och relevanta så jag önskar dom all lycka med sitt arbete! Älskar att det finns människor som är villiga att "forska" lite inom skolios och är intresserade. 
 
Fick efteråt reda på att tjejen som intervjuade mig också var opererad för skolios. Så kul att få höra! Mer sånt här inom vården säger jag! Efter sin operation har hon alltså valt att läsa till sjukgymnast och kommer kanske att jobba med skoliospatienter sedan, precis så som jag vill jobba med skoliospatienter som sjuksköterska! Kom igen flickor och pojkar där ute, mer sånt här säger jag ;) 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback