Envis som en åsna

Kom in på den här videon igår. Det är så otroligt mycket känslor som virvlar omkring i mig när jag ser den. Hemska minnen, glada minnen men framför allt kan jag inte låta bli att beundra min kämparglöd och min envishet! Det här var två dagar efter min operation och jag var fast besluten att gå genom hela långa korridoren på avdelningen trots min kompis och syster som tjatade på mig att jag skulle vända så att jag orkade gå hela vägen tillbaka. Önskar att jag hade samma envishet när det kom till allt här i livet! 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Starkaste Julia!! Du är bäst :D <3 Försöker också minnas veckan på sjukhuset och koppla ihop det med allt annat i vardagen. Då vet man att vi klarar allt!! <3

Svar: <3
Skoliosbloggen

2013-11-18 12:58:07
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback