All info som behövs inför träffen nästa lördag!

Dagen med stort D börjar närma sig med stormsteg och jag tänkte att det var dags att få ut all information till er alla som ska komma! 

vi möts 13:00 den 27 Juli vid "ringen" A.k.a "bögringen" (Hehe ni fattar om ni kollat torka aldrig tårar utan handskar) på centralstationen i Stockholm. Sedan om det är fint väder tar vi oss vidare mot Rålis och myser där under dagen. Vid ofint väder får vi enkelt komma med en annan lösning. Någon som har förslag på det får gärna säga till. 
När den slutar har vi inte satt någon tid för, men jag kommer att ta tåget tillbaka till Göteborg vid 18-tiden så innan dess ska man hinna tillbaka till centralen osv. Man får helt enkelt gå när det själv passar en :) 
 
Kom gärna med förslag på om ni vill göra något speciellt under dagen så som frågesport mm. Vi tar gärna emot så mycket förslag som möjligt så att vi kan förbereda så att dagen blir så bra som möjligt. Hoppas vi får se många av er den 27! Vi ser fram emot det jättemycket! :)

Här har ni bild på stället vi träffas på inne på centralen så att vi alla ska hittta dit! :)


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh vad bra med information! :D ser fram emot lördagen! :) kram! <3

Svar: Ska bli kul att få träffa dig igen linda, kram :D <3
Skoliosbloggen

2013-07-19 20:08:49
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Nathalie

Jag kan tyvärr inte komma, och jag som sett fram emot det. Jag får vänta tills nästa år helt enkelt.:-|

Svar: Okej vad tråkigt :/ Men nästa gång är du välkommen! :)
Skoliosbloggen

2013-07-19 21:10:25
♫♪ sandra

ååhh torka aldrig tårar utan handkar <3

Svar: Kärlek till den <3
Skoliosbloggen

2013-07-20 00:05:05
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Frida

Åh jag vill också komma men jag jobbar då :( :( det var så kul förra året!!

2013-07-20 12:39:32
URL: http://fridafridolins.blogg.se
Marina

Allt bra med er idag? :)

2013-07-24 13:32:31
URL: http://marinapalme.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback