Fick min kallelse häromdan!

I onsdags kom äntligen min kallelse på posten! Med följde några frågeformulär precis som förra gången. Känns lite töntigt att sitta och svara på frågor som "Har du opererats tidigare, och isåfall för vad" Men jaja haha! Tänkte visa vad det är för slags frågor här:
 
 
Haha jisses vilken oordning de kom i, men jaja! Ni ser iallafall frågorna ;)
 
På måndag ska jag ringa till "ortopedi direkt" eftersom jag har mitt inskrivningssamtal så sent som dagen innan operationen. Därav hinner jag inte fråga dom de grejer som jag behöver veta inför operationen, tex hur länge jag ska vara hemma ifrån skolan osv. Vanligtvis har man inskrivningssamtalet mellan 1-3 veckor innan operationen. Då hoppas jag att jag kan prata med någon på måndag som kan svara på de viktigtaste frågorna jag har!

KOMMENTARER

Kommentarer
janna karlsson

men ofta du ska skriva i allt detta igen..ajja... <3

Svar: Haha ja helknas <3
Skoliosbloggen

2012-11-17 12:50:33
URL: http://absolutjanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback